Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

FORMACIÓ ON-LINE A L’ICAB | Nou curs e-Learning sobre la Reforma del Sistema de valoració del dany corporal en accidents de trànsit

El 22 de setembre de 2015 es va publicar al BOE la reforma del Sistema Valoratiu de Perjudicis Personals derivats d’Accidents de Circulació, vigent des de l’any 1995, en la seva redacció actual inclosa en el RDL 8/2004, de 29 d’octubre, modificada per la Llei 21/2007, d’11 de juliol, coneguda com la Reforma del Barem. Mitjançant aquest curs e-Learning, que es desenvoluparà del 31 d'octubre al 12 de desembre de 2016, s’ofereix conèixer no només la nova regulació legal del nou sistema, sinó també la seva filosofia i la posada en pràctica d’aquesta eina jurídica.
Thu Oct 20 00:00:00 CEST 2016

Inscripcions aquí:

QUÈ ÉS E-LEARNING ICAB?

La plataforma e-Learning ICAB és un espai d’aprenentatge i comunicació a distància desenvolupat  amb una finalitat formativa i que se serveix de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i Internet.

Amb aquest model d’aprenentatge, que combina la formació a distància amb alguna sessió presencial, es vol donar possibilitats de formació a totes aquelles persones que pels motius que sigui, no puguin desplaçar-se fins les aules de l’ICAB.

Si necessiteu més informació, podeu contactar amb el Departament de Formació del Col·legi o enviar un e-mail a elearning@icab.cat