Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

FORMACIÓ ON-LINE A L’ICAB | Nou curs e-Learning sobre la Part General del Codi Penal

El 30 de març de 2015 es va publicar al BOE l’enèsima reforma del Codi Penal de 1995 feta mitjançant LO 1/ 2015 (vigent des de l’1 de juliol de 2015). Aquesta ha comportat canvis fonamentals per al nostre ordenament jurídic penal, com són per exemple la introducció de la presó permanent revisable, la desaparició de l’antiga “falta” penal o la nova regulació del règim de responsabilitat penal de l’empresa i els compliance programs penals.
Tue Mar 14 00:00:00 CET 2017

Mitjançant aquest curs, dirigit particularment a advocats i, en general, a professionals del Dret, s’ofereix conèixer el NOU redactat de la PART GENERAL DEL NOU CODI PENAL que tenim entre mans, amb una certa profunditat i posant de relleu les conseqüències pràctiques de la reforma.

Es destacaran les novetats rellevants que emanen de les Circulars de la Fiscalia General de l’Estat de 2016 i 2015, així com de la Jurisprudència aplicable, Tribunal Suprem inclòs, que afecten a la Part General del Codi.

INSCRIPCIONS

QUÈ ÉS E-LEARNING ICAB?

La plataforma e-Learning ICAB és un espai d’aprenentatge i comunicació a distància desenvolupat  amb una finalitat formativa i que se serveix de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i Internet.

Amb aquest model d’aprenentatge, que combina la formació a distància amb alguna sessió presencial, es vol donar possibilitats de formació a totes aquelles persones que pels motius que sigui, no puguin desplaçar-se fins les aules de l’ICAB.

Si necessiteu més informació, podeu contactar amb el Departament de Formació del Col·legi.