Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Eleccions a la Secció de Dret Esportiu: proclamació de candidats

Vistes les candidatures presentades per participar a les eleccions convocades per proveir els càrrecs de l’òrgan de direcció de la Secció de Dret Esportiu de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona. Atesos els requisits establerts en l’article 22 del Reglament de Cultura i Formació per a ésser proclamat candidat/a.
Wed May 04 00:00:00 CEST 2016

La Junta de Govern, reunida en sessió de 3 de maig de 2016, ha adoptat l’acord següent:

Únic.- Proclamar candidats/es a les eleccions per a proveir els càrrecs de l’òrgan de direcció de la Secció de Dret Esportiu, els col·legiats i col·legiades que seguidament s’indicaran per rigorós ordre de presentació de les candidatures davant del Registre General del Col·legi:

Candidatura

President: Víctor Rodrigo Zamora

Vicepresident: Ponç Puigdevall Cayuela

Secretari: Cristian Zarroca Blanco

Vocals

Jaume Barroso López

Guillermo Cuende Negra

Roser Agut Jubert

Marta Alegría Huerta

Núria Rull Salvadó

Marta Utor Rosés

Antonio García Alcaraz

Candidatura

PresidentMarcos de Robles Miralbell

Vicepresidenta: Maria Isabel  de Asprer Fuster

Secretari: Albert Soms Tamarit

Vocal: Dolors Espasa Meseguer

La votació per a l’elecció de l’òrgan de direcció de la Secció de Dret Esportiu tindrà lloc  a la seu del Col·legi el proper 24 de maig  de 2016, entre les 13.00 h i les 19.00 h,  tal com es preveu en la convocatòria electoral.

Barcelona, 3 de maig de 2016