Titulars

El Palauet Casades acull el “Foro de Vanguardia” amb l’ambaixadora dels Estats Units

Julissa Reynoso, ambaixadora dels Estats Units a Espanya i Andorra, ha protagonitzat la sessió amb el títol “EEUU-Espanya: una aliança per afrontar els reptes globals”, celebrada a l’emblemàtic Palauet Casades aquest dijous 23 de maig del 2024.

Fri May 24 10:00:00 CEST 2024

El Palauet Casades, seu de l’advocacia barcelonina i edifici arquitectònic de referència a la ciutat, acull regularment esdeveniments de tot tipus. Les institucions i empreses de la ciutat valoren l’espai per la seva singularitat i instal·lacions.

En aquesta ocasió, l’esdeveniment privat organitzat per La Vanguardia per als seus subscriptors, i que ha coincidit amb l’arrancada de la campanya de les eleccions europees, ha servit per analitzar la situació internacional des de la perspectiva d’un dels actors més rellevants com són els Estats Units en un moment marcat per grans reptes econòmics i tecnològics i tractar, alhora, les relacions entre Espanya i els Estats Units.