Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

El Dret Laboral, també protagonista al 1r Congrés de l’Advocacia de Barcelona!

Entre les més de 60 propostes formatives gratuïtes per a persones col·legiades i associades ICAB que es programaran amb motiu del 1r Congrés de l’Advocacia de Barcelona, n’hi ha unes quantes específiques sobre Dret Laboral tant el 30 de juny com l’1 de juliol.
Fri Jun 17 00:00:00 CEST 2016

En concret, les conferències de Laboral previstes seran:

• 30/06 11.30h - Conferència: ‘Jurisprudència en acomiadaments objectius i col·lectius després de la reforma laboral'. Ponent: Jesús Gómez, magistrat del Jutjat del Social 20 de Barcelona.
  • 30/06 18h - Conferència: ‘Grup d'empreses des de l'àmbit laboral. Problemàtica i jurisprudència’. Ponents: Salvador Salas,  magistrat del Jutjat del Social 17 de Barcelona, i Enrique García, advocat.
  • 01/07 13h - Conferència: ‘Recàrrec de prestacions i indemnitzacions per accidents de treball’. Ponent: Sebastián Moralo, magistrat de la Sala IV del Tribunal Suprem.

Com sabreu, l’assistència a totes aquestes propostes és gratuïta per a persones col·legiades i associades de l’ICAB, prèvia inscripció OBLIGATÒRIA mitjançant el formulari general del Congrés [AQUÍ].

Podeu consultar el programa complet del 1r Congrés de l’Advocacia de Barcelona AQUÍ.