Festa estiu - 50 Anys EPJ | Formació ICAB | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

El 9 de maig, Fira de l’Ocupació de l’ICAB. Participa-hi!

Amb la idea de promoure un punt de trobada entre els futurs professionals del Dret i advocats i els despatxos professionals, el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona organitza una Fira de l’Ocupació el proper 9 de maig. Se celebrarà al Centre de Formació i estarà oberta al públic durant aquest dia de 10 a 19 hores.
Wed Apr 06 00:00:00 CEST 2016

L’objectiu d'aquest certamen és posar en contacte despatxos i empreses del món jurídic amb potencials candidats. També pretén facilitar la incorporació al món laboral dels estudiants, associats i col·legiats/des i donar-los eines per cercar feina, preparar el CV o encarar una entrevista de treball.

Els assistents podran:

• ENTREVISTAR-SE AMB ELS RESPONSABLES DE SELECCIÓ DE DESPATXOS PROFESSIONALS O ASSESSORIES JURÍDIQUES D'EMPRESES.
  • LLIURAR EL SEU CURRÍCULUM I PRESENTAR-LO A LES OFERTES DE TREBALL QUE MÉS LI INTERESSIN.
  • ACCEDIR A LA PLATAFORMA D’OFERTES LABORALS DE LA NOSTRA BORSA DE TREBALL I MILLORAR EL SEU PERFIL DE LINKEDIN.
  • CONVERTIR-SE EN ASSOCIATS DE L’ICAB. Si formalitzen aquesta condició durant la Fira, tindran el primer any del carnet d’associat gratuït.

Els despatxos i entitats que ja han confirmat la seva presència a la Fira de l'Ocupació ICAB 2016 són:

• BAKER & MCKENZIE BARCELONA
  • BUFETE PÉREZ-POZO
  • CARTAÑA ABOGADOS
  • CUATRECASAS, GONÇALVES PEREIRA
  • DASS Abogados & Rechtsanwälte
  • DELOITTE
  • GARRIGUES
  • ITERLEGIS
  • LEXBCN Advocats
  • MANUBENS Abogados
  • MATCH Tailored Headhunting Services
  • PÉREZ-LLORCA
  • RAMON Y CAJAL Abogados
  • RANDSTAD
  • ROCA JUNYENT
  • ROUSAUD COSTAS DURAN, SLP
  • URÍA MENÉNDEZ
  • TORRES & MAYORAL

Tots els interessats en participar-hi, podeu inscriure-us de manera gratuïta a través d'aquest enllaç;

A tots els assistents se’ls obsequiarà amb un pack de normatives processals de l’Àrea Civil, Penal, Contenciós-administratiu i Laboral actualitzades amb les últimes grans modificacions editades per Tirant Lo Blanch.

La Fira de l’Ocupació serà l’acte central de la jornada de cloenda amb què culminaran les activitats commemoratives dels 50 Anys de l’Escola de Pràctica Jurídica (EPJ).

Per més informació, envieu un e-mail a formacio@icab.cat

* Els assistents podreu penjar les vostres fotos del photocall a Instagram amb l'etiqueta #50AnysEPJ. La millor foto tindrà premi! Un iPad!