Departament de Biblioteca (Fons Antic) | Formació ICAB

El 16 de desembre, presentació de la col·lecció digital 'Legislació Històrica Catalana: 1481-1706'

En aquest acte, presidit pel degà, Oriol Rusca, i per la bibliotecària, Cristina Gómez Nebrera, es presentarà tota la legislació que es va emetre des del Principat, des de començaments de la impremta fins que ens ho va permetre el Decret de Nova Planta (1716).
Mon Nov 17 00:00:00 CET 2014

En la legislació hi trobarem tota la producció jurídica impresa: Constitucions (1495, 1588 i 1705), les Constitucions de cada cort, els Capítols de cort, les Actes de cort, les Tarifes, els Llibres de Quatre Senyals, o sigui tota la legislació que es féu des de les Corts, i com no, des de la Diputació del General. També hi són tots els grans juristes: Callís, Sarrovira, Olibà, Fontanella, Tristany, etc. És el gran corpus jurídic de Catalunya.

La trobareu a l’adreça http://mdc.cbuc.cat/cdm/landingpage/collection/legislacio

Lloc: Pati de Columnes
Dia: 16 de desembre