Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

El 14 de març, al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, conferència gratuïta del nou Impost sobre els Habitatges Buits i el Model 510

Mitjançant la Llei 14/2015, del 21 de juliol, el Parlament de Catalunya va aprovar l’Impost sobre els Habitatges Buits, desenvolupat pel Decret 183/2016, de 16 de febrer, que es completa amb l’ordre que aprova el model 510 d’autoliquidació d’aquest impost. La Secció de Dret Fiscal i Financer de l’ICAB analitzarà aquesta nova regulació el dilluns 14 de març amb una conferència sobre la matèria.
Wed Mar 02 00:00:00 CET 2016

La sessió se celebrarà a les 10 del matí a l’Aula 1 del Centre de Formació de la seu col·legial (c/ Mallorca, 281).

Inscripció gratuïta. Cal reservar on-line a través del següent enllaç:

A la conferència, la ponent Sílvia Pedro Pérez analitzarà la configuració jurídica de l'impost, mentre que Kilian Grau Jiménez en parlarà de la tramitació telemàtica d'aquest tribut de l'Agència Tributària Catalana.

Cal recordar que d’acord amb la nova legislació, les persones jurídiques propietàries d’habitatges situats a Catalunya, els quals es trobin buits sense causa justificada durant més de dos anys, estan obligades a pagar i presentar l’autoliquidació corresponent als habitatges subjectes a l’impost dels quals siguin titulars a 31 de desembre de l’any de meritació de l’impost. La presentació s’haurà de realitzar per via telemàtica.