Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

El 10 d’octubre, al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, conferència sobre el tractament de les categories especials de dades

La Secció de Dret de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) analitzarà el proper dilluns, 10 d’octubre de 2016, el tractament de les categories especials de dades. Serà en el marc d’una conferència que se celebrarà a l’Aula 2 del Centre de Formació de l’ICAB (Mallorca, 281) a les 12.30 hores.
Thu Oct 06 00:00:00 CEST 2016

En la primera part de la sessió, l’advocat i ex director de l’Agència Basca de Protecció de Dades Iñaki Pariente parlarà de la regulació de les categories especials de dades en el Reglament Europeu de Protecció de Dades.

En la segona part, el magistrat del Tribunal Suprem electoral de la República de El Salvador abordarà la transparència, la protecció de dades i el finançament dels partits polítics.

La presentació i moderació de la jornada anirà a càrrec de l’advocada i vicepresidenta de la Secció de les TIC de l’ICAB, Júlia Bacaria.

Les inscripcions són obligatòries (20 euros) i es poden fer presencialment (Departament de Formació, 4a planta ICAB), o bé on-line a través de la pàgina web del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona: