Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Formació ICAB

Edició especial dels 'Codis Processals' de Tirant

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, en col·laboració amb l'editorial Tirant lo Blanch, posa a la vostra disposició la coedició dels 'Codis Processals’.
Mon May 30 00:00:00 CEST 2016

Aquest pack inclou:

Ley de Enjuiciamiento Criminal con Estatuto de la Víctima del Delito
23a Edició
Febrer 2016
487 pàgines
Text a dos colors ressaltant els articles modificats el 2015 (LO 13/2015 y L 41/2015; les dues de 5 d’octubre)

Ley de Enjuiciamiento Civil
28a Edició
Març 2016
692 pàgines
Text a dos colors ressaltant els articles modificats el 2015 (Ley 42/2015, de 5 de octubre)

Leyes de Régimen Jurídico del Sector Público del Procedimiento Administrativo Común y de la Jurisdicción Contencioso Administrativo
5a Edició
Novembre 2015
436 pàgines

Ley de la Jurisdicción Social
6a Edició
Setembre 2015
311 pàgines
Edició en castellà

Preu especial de 20 euros (IVA inclòs) per a col·legiats i col·legiades de l'ICAB. Els interessats poden adquirir aquesta edició especial al Servei d'Atenció Col·legial.