Departament de Biblioteca | Formació ICAB

Edició especial de 'Ejecuciones civiles'

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l'editorial Aranzadi, posa a la vostra disposició la coedició de l'obra 'Ejecuciones civiles'. Preu amb IVA inclòs: 22 euros. El servei inclou l’enviament gratuït de l’obra a domicili.
Tue Aug 02 00:00:00 CEST 2016
  • 1a Edició 2016
  • Enquadernació: Rústica
  • 546 pàgines

Descripció:

Llibre d'interès per a qualsevol professional de l'àmbit jurídic que desitgi conèixer, de forma ràpida i còmoda, els aspectes importants d'una execució.
'Ejecuciones civiles' és una obra de ràpid i senzill accés al coneixement d'aquests procediments.

Composta per material essencialment pràctic i de fàcil compressió: esquemes, síntesis, formularis i màximes jurisprudencials.

S'ha elaborat tenint en compte les últimes reformes legislatives, entre altres, les lleis 19/2015, de 13 de juliol i 42/2015, de 5 d'octubre. Reserves fins al 30 de setembre de 2016 a les 24h.

La producció i distribució d’aquesta edició limitada serà el mes d’octubre.

Preu amb IVA inclòs per a col·legiats/des ICAB: 22 euros. El servei inclou l’enviament gratuït de l’obra a domicili.

• ENLLAÇ DE RESERVES (FINALITZAT EL PERÍODE DE RESERVA)