Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Alumni EPJ

Descobreix la Sala de Vistes per a simulacions amb què compta el Centre de Formació de l'ICAB

L'alumnat de l'Escola de Pràctica Jurídica té a la seva disposició una moderna Sala de Vistes al Centre de Formació de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), dissenyada específicament per a la realització de pràctiques de simulacions de judicis.

Thu Aug 29 23:00:00 CEST 2024

Aquest espai està equipat amb les més avançades tecnologies, que permeten als i les estudiants treballar còmodament amb els seus dispositius electrònics, com portàtils i tauletes, facilitant la seva participació activa.

A més, té eines per a l'enregistrament de les pràctiques, la seva posterior edició i visualització, i compta amb una connexió ZOOM que possibilita la interacció amb altres sales en temps real. També hi ha una zona per a públic o assistents que desitgin seguir en directe el desenvolupament de les simulacions.

Aquest excel·lent recurs contribueix a completar la formació pràctica del Postgrau en Pràctica Jurídica de l'ICAB, oferint una experiència immersiva que apropa l'alumnat a l'entorn judicial real.

En definitiva, aquesta Sala de Vistes permetrà a l’alumnat de l'EPJ poder viure de manera més intensa i real l'experiència d'un autèntic judici i practicar l'oratòria i les estratègies processals que hauran d'aplicar al llarg de la seva carrera professional.

Un veritable plus per a la formació dels futurs advocats i advocades!

Apunta't ja a la nova edició de l'EPJ i descobreix la Sala de Vistes! El curs comença a l'octubre de 2024! Informa-te'n a www.icab.cat/EPJ