Comissió d'Arbitratge | Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Curs d’Arbitratge de l’ICAB - ÚLTIMS DIES DE MATRÍCULA!

La Comissió d’Arbitratge del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) té previst celebrar una nova edició del Curs d’Arbitratge del 12 de setembre al 21 de desembre de 2016.
Tue Jul 19 00:00:00 CEST 2016

El curs s’estructura en set blocs: lliçons introductòries, conveni arbitral i tipus d’arbitratge, nomenament i jurisdicció dels àrbitres, procés arbitral, el laude arbitral, arbitratges específics i pràctica arbitral i arbitratge internacional.

Les classes es duran a terme a la seu col·legial en horari de dilluns i dimecres de 19 a 21 hores.

Per a més informació, programa complet i quadre de professors, contacteu amb l’Àrea de Formació del Col·legi o visiteu el següent enllaç: