Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB | Premis, Beques i Subvencions

Convocatòria d'una beca per al VI Curs d'Especialització en Arbitratge. Modalitat on-line

Obert el termini de presentació de la documentació per sol·licitar una beca en el Curs d'especialització en arbitratge. modalitat online. Termini de sol·licituds, fins al 26 d’abril de 2016.
Wed Apr 13 00:00:00 CEST 2016

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ofereix una beca pel VI Curs d'especialització en Arbitratge, modalitat on-line, organitzat pels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Barcelona, Madrid, Màlaga, València i del Senyoriu de Biscaia. El curs té com a finalitat oferir una formació específica en aquesta matèria, que permeti als alumnes que el cursin adquirir un coneixement en profunditat sobre aquesta via de solució de conflictes, dotant-los de les habilitats necessàries per intervenir com lletrats de part o com a àrbitres en procediments arbitrals.

1.- REQUISITS.

1.- Acreditar la necessitat econòmica.
2.- Acreditar un bon nivell acadèmic en el grau o la llicenciatura de dret.
4.- Presentar la sol·licitud de beca en el termini corresponent.

2.- DOCUMENTACIÓ A APORTAR.

A fi de formalitzar la sol·licitud de la beca cal que l’aspirant acompanyi la següent documentació amb la instancia degudament emplenada:

-  Escrit sol·licitant la beca
-  Fotocòpia de la última declaració de la renda  o document que acrediti la exempció de realitzar la mateixa.
- Documentació que acrediti la situació laboral o d’atur (darrera nomina o Document d'Alta i Renovació de la Demanda d'Ocupació -DARDO- emès pel Servei d’Ocupació de Catalunya).
- Carnet de família nombrosa o certificació que acrediti alguna discapacitat.
- Certificat d’empadronament.
-  Expedient acadèmic.
- Currículum vitae de l’interessat.

3.- TERMINIS PRESENTACIÓ.

-  Caldrà presentar tota la documentació al Registre General de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona, c/ Mallorca, 283, Barcelona 08037, tot indicant: BECA VI CURS D'ESPECIALITZACIÓ EN ARBITRATGE. Modalitat on-line
- El termini per a la sol·licitud de la beca, finalitzarà el dia 26 d’abril de 2016 (horari de registre de 9h a 20h).
- Per a qualsevol informació telèfon 93.496.18.80, o enviar un mail a cultura@icab.cat.

4.- TERMINI DE RESOLUCIÓ I COMUNICACIÓ AL CANDIDAT.

La resolució de la Comissió de la beca es realitzarà a partir del dia 18 de maig de 2016.

5.- IMPORT DE LA BECA.

L’import de la beca és: de 450€ per a col·legiats de l'ICAB, ICAM, ICAV o ICASV i de 750 € per a no col·legiats del Col·legis indicats o altres professionals.
S’oferta una beca per un alumne.

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ.

Per a la concessió d’aquesta beca es prendrà en consideració, de forma proporcionada i sempre donant prioritat a la situació econòmica del candidat, les següents circumstàncies concurrents en els interessats:

a)   Excel·lència acadèmica.
b)   Situació econòmica de la unitat familiar en que es trobi integrat el candidat.

Documents

• Arenys de Mar | Actes del dia | Altres cursos | cAmpus | Cultura | EPJ | Internacional | Formació

Model de sol·licitud d'una beca per al VI Curs d'Especialització en Arbitratge. Modalitat on-line (2016)