Departament de Biblioteca | Formació ICAB

Concurs de redacció infantil 2015

La Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB), dins dels actes de Sant Jordi, convoca un Concurs de Redacció Infantil per a nens i nenes de 7 a 12 anys fills de col·legiats/des. El termini de presentació de treballs finalitza el proper divendres 17 d’abril a les 14 hores.
Mon Mar 23 00:00:00 CET 2015

El certamen es regirà per les següents bases:

1. La temàtica serà sempre sobre la feina dels pares/mares advocats, fiscals, jutges, etc.
2. Els contes poden ser escrits a mà o a ordinador
3. Les llengües seran català o castellà
4. L'extensió del conte ha de ser 1 full DIN-A-4, o bé 2100 caràcters (aprox.)
5. S’hauran de presentar abans del 10 d’abril del 2015
6. Els guanyadors seran anunciats a la pàgina web de l'ICAB i se'ls convidarà a venir a recollir el premi el Dia de Sant Jordi
7. En el foli ha de figurar el nom del nen i del pare/mare col·legiat/da i les dades de contacte, la data de naixement, el curs que està cursant i el nom l'escola
8. Els treballs s'han de presentar en un sobre indicant ‘Concurs de Redacció Infantil 2015' al registre del Col·legi d'Advocats de Barcelona (c/ Mallorca, 283) fins a les 14 hores del dia 17 d'abril.

Els premis seran:

• 1r premi:  xec regal de 100 € en material didàctic
  • 2n premi: xec regal de 50 € en material didàctic
  • 3r premi: xec regal de 30 € en material didàctic

La Corporació es reserva el dret de publicació dels treballs presentats.

El lliurament de premis tindrà lloc el 23 d'abril en el marc dels actes organitzats a l'ICAB per celebrar Sant Jordi.