Departament de Biblioteca | Formació ICAB

Cicle de conferències de 'Dret per a no juristes’

La Biblioteca del Col·legi d’Advocats de Barcelona inicia un cicle de conferències que sota el títol 'Dret per a no juristes' vol donar a conèixer de forma planera i senzilla diferents conceptes jurídics i també analitzar diverses situacions socials que es donen en la nostra societat arran dels canvis normatius que s’estan produint.
Thu Apr 09 00:00:00 CEST 2015

Les sessions tindran lloc el tercer dimarts de cada mes, a les 19h, en un espai emblemàtic com és la Biblioteca del Col·legi, considerada una de les millors biblioteques jurídiques privades d’Europa.

21 d'abril a les 19h: Què és el dret?

La sessió inaugural d'aquest cicle -que tindrà lloc el dimarts 21 d’abril, a les 19h-  estarà presidida pel degà d’aquesta Corporació, Oriol Rusca, i per l’advocat, coordinador d’aquesta activitat i president de l’ANUE, Eduard Sagarra. Aquesta primera conferència, que versarà sobre Què és el dret? es farà en un lloc excepcional com és la Sala de Lectura de la Biblioteca de l’ICAB i anirà a càrrec de l’advocat Màrius Miró.

La inscripció és gratuïta i s'ha de fer a través del següent enllaç:

19 de maig a les 19h: Què és un imputat?

En la segona conferència s’explicarà Què és un imputat?. L’exposició anirà a càrrec del diputat de la Junta de Govern de l’ICAB Jorge Navarro i tindrà lloc el dimarts 19 de maig, a les 19h, a la Sala de Dret Marítim de la Biblioteca.

16 de juny a les 19h: Els estrangers i les fronteres'

La tercera i última sessió d'aquest cicle tractarà sobre Els estrangers i les fronteres: les tanques de Ceuta i Melilla. La conferència anirà a càrrec de l’advocat Eduard Sagarra i se celebrarà el dimarts 16 de juny, a les 19h, a la mateixa Sala de Dret Marítim de la Biblioteca.