Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Màsters | Formació ICAB

Celebrat a l’ICAB l’acte de lliurament de diplomes dels Màsters i Postgraus 2022-2023

A la Sala d’Actes del Palauet Casades s’ha celebrat aquest dimecres, 19 de juliol, l’acte de lliurament de diplomes als 256 alumnes dels Màsters i Postgraus d’Especialització Jurídica de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) corresponents a l’edició 2022-2023.

Wed Jul 19 15:43:00 CEST 2023

En el discurs de benvinguda s'ha agraït als assistents el fet d'haver escollit l’advocacia com a professió i haver confiat en l’ICAB per tal de formar-se i estar a l’avantguarda de les necessitats jurídiques (i socials) de la ciutadania.

Durant l’acte, que ha estat conduït per la periodista Virtu Morón, s’han lliurat els diplomes de tots els Màsters i Postgraus cursats en l’edició 2022-2023, a càrrec de cadascun dels directors/es i/o membres dels comitès científics dels mateixos:

• Yvonne Pavía, com a codirectora del Màster en Dret Concursal
  • Ramón Casanova i Carme Adell, com a codirectors del Màster en Dret de Família i Successions
  • Enrique García, com a codirector del Màster en Dret Laboral i Recursos Humans.
  • Daniel Vázquez, com a Director del Màster en Dret dels Negocis.
  • Juan Carlos Zayas, com a codirector del Màster en Advocacia Penal.
  • Júlia Bacaria i Marc Gallardo, com a codirectors del Màster en Entorns Digitals.
  • Jordi Casajoana i Vicente Pérez-Daudí com a codirectors del Postgrau en Resolució de Conflictes ICAB-UB.
  • Francisco Bonatti, com a director del Màster de Compliance.
  • Chantal Moll, com a codirectora del Màster en Dret immobiliari.
  • Xavier Abel, com a codirector del Postgrau d’Infància, Adolescència, Família i Capacitat.

El diputat de la Junta de Govern de l’ICAB responsable de l’Àrea de Formació Carles Garcia Roqueta ha clausurat l’emotiu acte felicitant els nous graduats i graduades que han recollit el diploma com a símbol d’haver superat una etapa i haver avançat una mica més en aquest camí, ple de reptes i d’aprenentatges continus, que és l’advocacia.

Enhorabona a totes i tots!