Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Celebrada reunió de presidents/es de Seccions ICAB

El dimecres 22 de març de 2023 ha tingut lloc la reunió periòdica de presidents/es de les Seccions ICAB per informar de les properes activitats formatives, compartir idees i potenciar la coordinació amb la vida col·legial.

Wed Mar 22 00:00:00 CET 2023

Hi han assistit el degà de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús Sánchez García, i Yvonne Pavia, diputada de la Junta de Govern responsable de les Seccions, que són l'autèntic motor de l'ICAB juntament amb les Comissions.

Durant la sessió de treball, l'advocat Jordi Albareda ha presentat el XIII Congrés de l'Advocacia que organitza el Consejo General de la Abogacía Española (#AcuerdoAbogacía) a tots els presidents/es de Seccions assistents.

Cal recordar que les Seccions de la Comissió de Cultura i Formació de l'ICAB tenen com a objectiu essencial la promoció de la investigació, l'especialització en les diverses àrees del Dret, i la formació continuada i que totes elles tenen una intensa activitat.

#FormacióICAB