Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

CURSOS AL NOVEMBRE | Aprèn a utilitzar LexNet, la connexió telemàtica segura dels advocats amb els jutjats!

L'ICAB organitza diferents cursos de formació sobre el funcionament del programa LexNet, el sistema informàtic d'intercanvi segur d'informació entre els òrgans judicials i els operadors jurídics que el Ministeri de Justícia vol implementar l’1 de gener de 2016.
Fri Sep 18 00:00:00 CEST 2015

Segons la modificació de la Llei d’Enjuidiciament Civil actualment en tràmit parlamentari, es preveu l’obligatorietat per als professionals de fer servir els sistemes telemàtics o electrònics existents en l’administració de justícia per a la presentació d’escrits i recepció de notificacions.

El Ministeri de Justícia vol posar en marxa al llarg de 2016 la plataforma Lexnet per garantir el compliment d’aquesta obligació

Per tal de facilitar als seus col·legiats/des i col·laboradors jurídics la familiarització amb el programa LexNet, l’ICAB té previst realitzar diferents sessions formatives sobre el seu funcionament.

Els cursos es faran al Servei d’Atenció Col·legial de la Ciutat de la Justícia i de l'ICB durant el mes de novembre. Seran sessions de dues hores en horaris de 9 a 11 i de 13 a 15h.

Comença el compte enrere per al Paper Zero als Jutjats. No et quedis enrere. Aprèn a utilitzar LexNet, la connexió telemàtica segura dels advocats amb els jutjats.

Apunta’t ja als cursos!

Reserva la teva plaça: http://www.icab.cat/LexNet