Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

PLACES EXHAURIDES! Sopar d'Estiu ICAB 2023 el 20 de juliol!

Un any més, al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona volem celebrar l’arribada del bon temps i per això, per al dijous 20 de juliol de 2023, i en el marc del 8è Congrés de l’Advocacia de Barcelona, estem organitzant el tradicional Sopar d’Estiu (2023).

Tue Jul 18 16:00:00 CEST 2023

Enguany, el Sopar d’Estiu de l’ICAB se celebrarà al Restaurant Red Fish (Moll de la Marina, s/n) a partir de les 20.30h.

Serà una ocasió única per retrobar-vos amb companys i companyes, conèixer altres professionals del Dret i aprofitar per fer networking i ampliar la vostra xarxa de contactes. I tot, en un ambient únic i relaxat, a tocar de la platja!

Veniu a celebrar l’arribada de l’estiu amb l'ICAB!

MOMENT DE RELAX, ESPAI DE TROBADA, NETWORKING, SOPAR A LA PLATJA. LA NOSTRA FESTA. Ens trobem el dijous 20 de juliol de 2023 al vespre, al Red Fish*!

* Durant l’acte es faran fotografies per part de l’ICAB, de les quals es farà difusió a totes les persones assistents.

eNTRADeS exhaurides

Preus:

• 40 euros col·legiats/des ICAB
  • 60 euros no col·legiats/des ICAB
Red Fish Barcelona Restaurant http://www.redfishbcn.com/

Moll de la Marina s/n, 08005 Barcelona

Busos:

• 20:00-21:30h (últim bus, 21:30h) 2 autocars de 60 places que fan servei de llançadora des de: Sortida ICAB (Mallorca, 283 Barcelona) / Destí Red Fish Barcelona Restaurant en Moll de la Marina s/n, 08005 Barcelona

• 23:00 a 01:30h (últim bus, 01:30h) 2 autocars de 60 places que fan servei de llançadora des de: Sortida Red Fish Barcelona Restaurant en Moll de la Marina s/n, 08005 Barcelona Destí ICAB (Mallorca, 283 Barcelona)