Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Aquestes són les conferències sobre Dret Civil que s’han programat amb motiu del 1r Congrés de l’Advocacia de Barcelona

Compte enrere per al 1r Congrés de l’Advocacia de Barcelona que es farà a l’ICAB el dijous 30 de juny i el divendres 1 de juliol de 2016. Un esdeveniment que ha programat més de 60 conferències i càpsules formatives sobre diferents matèries del Dret, moltes d’elles específicament dedicades a Civil! Inscripcions gratuïtes per a persones col·legiades i associades! ÚLTIMES PLACES!
Mon Jun 27 00:00:00 CEST 2016

Si esteu interessats/des en apuntar-vos a alguna de les conferències sobre Dret Civil que es relacionen a continuació, recorda que ho pots fer a través del formulari general del Congrés [AQUÍ].

• 30/06 10.00h – Conferència: ‘La nova pràctica processal en processos amb consumidors i usuaris’. Ponent:  Francisco Peláez, professor d’Esade.
  • 30/06 10.00h – Conferència: ‘La segona oportunitat per a persones físiques’. Ponent: Elisa Escolà, advocada.
  • 30/06 10.00h – Conferència: ‘Les subhastes judicials electròniques. Visió pràctica’. Ponent: M. Rosa Blanch, Secretària del Jutjat del Social núm. 30 de Barcelona.
  • 30/06 10.00h – Conferència: ‘Rellevància del Dret Ambiental a la praxi ordinària de l'advocat d'empresa’. Ponent:  J. Antonio Loste, advocat
  • 30/06 11.30h – Conferència: ‘Solucions al sobreendeutament hipotecari i segona oportunitat’. Ponent:  Guillem Solé, magistrat del Jutjat de 1a Instància núm. 1 de Barcelona, i Martí Batllori, advocat.
  • 30/06 13.00h – Conferència: ‘Control de transparència en la petita i mitjana empresa’. Ponents: Francisco Javier Orduña, magistrat de la Sala I del Tribunal Suprem, i  Carlos Sánchez, lletrat del gabinet tècnic del Tribunal Suprem.
  • 30/06 16.30h – Conferència: ‘Crèdit litigiós'. Ponents: Francisco González, magistrat del Jutjat de 1a Instància núm. 38 de Barcelona, i Jesús Sánchez García, advocat
  • 30/06 18.00h – Conferència: ‘Acord extrajudicial de  pagament’. Ponents: Ángel Serrano, notari, i Paz Cano, advocada.
  • 30/06 18.00h  - Conferència: ‘La compensació econòmica per  raó del treball en el Codi civil de Catalunya’. Ponent: Francisco Javier Pereda, President de la Secció 18 de l’Audiència Provincial de Barcelona.
  • 30/06 18.00h – Conferència: ‘La regulació del consum  transfronterer des de la perspectiva del consumidor’. Ponent: Josep Martí, analista de projectes normatius de la Generalitat de Catalunya
  • 30/06 11.30h – Conferència:  ‘Tot el que sempre va voler saber  sobre arrendaments urbans però mai es va atrevir a preguntar’. Ponents: Pedro L. Yúfera i Marta Legarreta, advocats.
  • 30/06 18.00h – Conferència: ‘Els Tribunals i el crèdit al Consum. Especial referència a la STS 25.11.15 relativa a la Llei de Usura’. Ponents: Miguel Collado, magistrat de la Secció 19a de l’Audiència Provincial de Barcelona, i  Marta Alemay, advocada
  • 01/07 10.00h – Conferència: ‘Titulitzacions del crèdit hipotecari i els seus efectes en les execucions hipotecàries’. Ponent:  Veronica Dávalos, advocada
  • 01/07 10.00h – Conferència: ‘Vinculació de les accions col·lectives de les clàusules abusives als consumidors no compareguts'. Ponent: Manuel Cachón, catedràtic de la UAB, i Vicente Pérez, advocat.
  • 01/07 10.00h – Conferència: ‘Què hem de fer els advocats per  complir la normativa de protecció al consumidor’. Ponent: Carles García, advocat, i Elena Moreno, diputada de la Junta de Govern de l’ICAB.
  • 01/07 11.30h – Conferència: ‘Naufragi del Costa Concòrdia.  La valoració del dany moral extra-barem de circulació. Comentaris a la STS 232/2016, 8/04/2016’. Ponent: A. Fernando Pantaleón, magistrat de la Sala I del Tribunal Suprem.
  • 01/07 11.30h  - Conferència: ‘En defensa dels fonaments d'un  model sanitari d'èxit’. Ponent: Francesc José María, advocat.
  • 01/07 13.00h – Conferència: ‘El TJUE i la protecció de consumidor’. Ponent: Edmundo Rodríguez, magistrat de l’Audiència Provincial d’Àlaba.
  • 01/07 13.00h  - Conferència: ‘Aspectes rellevants i últimes reformes en matèria civil a la UE (Regl. 655/2014 i 2421/2015)'. Ponent: Javier Casado. Lletrat de l’Administració de Justícia.

Aquest 1r Congrés de l'Advocacia de Barcelona està especialment dissenyat per a vosaltres. Per reactivar-vos, per seguir formant-vos, per ajudar-vos a preparar el nou curs amb un ampli ventall de propostes formatives sobre totes les branques del Dret, cuidant especialment la presència d’aquelles matèries que més presència tenen en el moment actual, i sense descuidar una eina imprescindible: el networking professional.

Us hi esperem!