Formació ICAB | Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Aprèn a optimitzar el teu temps amb el Curs de productivitat per a advoc@ts/des de l'ICAB

La formació, que es duu a terme en format presencial, s’inicia el 23 de gener de 2024 i finalitza el 8 de febrer de 2024.

Wed Jan 17 14:31:00 CET 2024

La Comissió de Cultura de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) impulsa un curs centrat en la productivitat, un element clau en el dia a dia de l’advocat/da. A més, amb l'arribada de la intel·ligència artificial resulta cada cop més necessari ser capaços de saber prioritzar tasques i, alhora, reflexionar sobre com l'advocat realitza la seva feina.

La formació, que tindrà lloc del 23 de gener de 2024 al 8 de febrer de 2024, ajudarà els advocats/des a comprendre quina és la seva productivitat personal, valorar com millorar-la al despatx i conèixer les eines que més es poden adaptar a la tipologia del despatx. Tot això, amb la finalitat de millorar el seu rendiment professional i augmentar la conciliació personal i el seu benestar.

Descobrir les àrees que afecten l'alt rendiment, aprendre a desenvolupar una mentalitat eficient, comprendre els principis bàsics de l'eficiència i com posar-los en pràctica i detectar possibles obstacles que puguin estar incidint en la productivitat són alguns dels principals objectius de la formació.

El curs es durà a terme de forma presencial els dimarts i dijous de 19 a 21h a la seu de l'ICAB.

MÉS INFORMACIÓ, PROGRAMA COMPLET I INSCRIPCIONS