Activitats Socials (Coral, Teatre i Futbol) | Activitats Socials

ACTIVITATS SOCIALS ICAB | Presentat el projecte FC ICAB LEGENDS

Aquest dimarts, 15 d'octubre del 2024, s’ha presentat públicament el projecte FC ICAB LEGENDS, que completa el cicle de l'equip de futbol de l'ICAB, com a  part del conjunt d'Activitats Socials de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona.

Tue Oct 15 23:50:00 CEST 2024

Actualment, l'equip compta amb una categoria masculina i una altra de femenina i, a partir d'ara, s'introduirà un equip per a majors de 50 anys.

Aquest nou equip, que formarà part de la mateixa estructura, permetrà compatibilitzar el pas dels anys amb la pràctica esportiva, mantenint la representació institucional del Col·legi en aquesta franja d’edat i format competitiu.

Amb la creació de l'equip de veterans, aconseguim que els col·legiats mantinguin el vincle amb l'equip i amb el Col·legi al llarg de tota la vida professional.

Per a més informació: activitatssocials@icab.cat