Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

52è Congrés de l'AIJA a Praga del 26 al 30 d'agost

L’AIJA celebrarà el seu 52 congrés a la ciutat de Praga els 26-30 d’agost de 2014. En aquesta ocasió, l’AIJA comptarà amb més de 600 advocats participants de països d’arreu del món. Durant aquests dies se celebraran nombrosos seminaris, conferències i taules rodones.
Tue Apr 22 00:00:00 CEST 2014

Tractaran, entre d’altres, els següents temes:

Antitrust, Banca, Finances i Mercat de Capitals Dret, frau comercial, Adquisició de Joint Ventures, Dret de Distribució, Dret Ambiental, Drets Humans, Llei Concursal, Arbitratge Internacional, Dret Comercial Internacional, Dret Laboral, Dret Processal, Dret Immobiliari, Innovació, Lideratge i Aprenentatge, Dret Tributari, Tecnologia, mitjans de comunicació i Propietat Intel·lectual, Telecomunicacions i Energia i Dret del Transport

Per a més información sobre el AIJA Prague 2014 Annual Congress podeu contactar: http://prague.aija.org

AIJA - International Association of Young Lawyers
Rue de l'Hôtel des Monnaies, 133 | B-1060 Brussels | Belgium