Departament Internacional ICAB | Formació ICAB

3a edició del seminari de màrqueting per a la internacionalització de despatxos d'advocats

El Consejo General de la Abogacía Española organitza el proper 16 de novembre a Barcelona, conjuntament amb ICEX Espanya Exportació i Inversions, un seminari de màrqueting per a la internacionalització de despatxos.
Fri Oct 30 00:00:00 CET 2015

Per poder dur a terme amb èxit aquest procés d'internacionalització, les dues institucions coorganitzadores de la Jornada llancen la 3a Edició del Seminari Pràctic de Màrqueting per a la Internacionalització de despatxos.

A través d'aquest Seminari els despatxos participants podran:

• Conèixer els diferents models tradicionals d'internacionalització de despatxos
  • Alinear la seva estratègia d'internacionalització amb els materials i eines del despatx
  • Aprendre quins són els aspectes clau en un procés d'internacionalització
  • Conèixer experiències d'internacionalització d'altres despatxos
  • Millorar les seves habilitats en la presentació del seu despatx
  • Treballar en grup i revisar els aspectes a millorar en els seus projectes

Es comptarà, així mateix, amb la intervenció d'un despatx d'advocats que ja ha participat en les Jornades d'Internacionalització organitzades pel Consejo General de la Abogacía Española i l'ICEX, que explicarà la seva experiència d'internacionalització així com els beneficis i reptes que aquest procés els ha plantejat.

• DATA: dilluns 16 novembre, 2015
  • HORARI: sessió de 10 h a 14:30 h
  • LLOC: Barcelona, Sala d'Actes de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona, carrer Mallorca, 283
  • PERFIL ASSISTENT: Advocat en exercici i/o responsable de màrqueting en Despatx d'Advocats.
  • COST: El Consejo General de la Abogacía Española finança el 50% del cost per participant, el total ascendeix a 160 euros.
  • QUOTA D'INSCRIPCIÓ RESULTANT: 80 euros per participant

La quota de 80 euros haurà de ser abonada mitjançant ingrés o transferència bancària al següent número de compte: ES82 0182 2370 400.200 000.402 indicant el nom del participant i concepte, “Seminario Marketing Despachos de Abogados”.

• TERMINI D'ADMISSIÓ DE SOL·LICITUDS: Fins al dia 11 novembre 2015
  • DOCUMENTACIÓ: Juntament amb la còpia que acredita el pagament de la quota d'inscripció, haurà de remetre'ns el formulari d'inscripció adjunt degudament emplenat.

Tots aquells despatxos que estiguin interessats a participar en el Seminari hauran d'enviar la documentació requerida a l'atenció de: