Comissió de Cultura / Formació | Altres cursos

IV Congrés Nacional de Dret Bancari a Madrid

INSCRIPCIONS

Els propers dies 18 i 19 d'abril de 2024, l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Madrid celebrarà el IV Congrés Nacional de Dret Bancari, organitzat per la Secció de Dret Bancari de l'ICAM amb la col·laboració de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) i amb el patrocini de Tirant lo Blanch i de l'editorial COLEX.

El IV Congrés Nacional de Dret Bancari comptarà amb ponents del més alt nivell, com Amparo López Senovilla, subsecretària Ministeri d'Economia, Comerç i Empresa; Pedro Comín Rodríguez, director de SEPBLAC; Miguel Ángel Fernández Ordoñez, exgovernador del Banc d'Espanya; Francisco Serrano Gil d'Albornoz, president d'Ibercaja; María Jesús Arribas, Global Head of Legal a BBVA, Fernando Conlledo, secretari del Consell de CECA; Carmen Alonso, catedràtica Dret Mercantil i presidenta Secció Dret Mercantil de la Comissió General de Codificació; Jaime Herrero, vicesecretari del Banc d'Espanya; Carmen Martín, viceconsellera de Justícia de la Comunitat de Madrid o Jaime Caruana, conseller a BBV, exgovernador del Banc d'Espanya i exgerent general del BPI.

Al IV Congrés Bancari participaran més de mig centenar de ponents entre els quals es troben representants de la Secretaria Gral. del "Tesoro", FGD, Col·legi de Registradors, Banc Europeu d'Inversions, Banc Europeu de Desenvolupament, ICO, Santander, BBVA, AEB, Sabadell, CaixaBank, Bankinter, Unicredit, Credit Suisse, ABANCA, CECA, UNACC, IBERPAY, KPMG, RRBS Legal, "Uría y Menéndez", "Ceca Magán abogados", Grant Thornton, Logalty, Universitat Complutense, CUNEF i Universitat de València.

El Congrés analitzarà, al llarg de dues jornades, qüestions d'actualitat com ara Compliance i Govern Corporatiu d'EEFF, Euro Digital i CBDc's, situació de la identitat digital, els DLT i la gestió d'actius digitals, la regulació bancària, qüestions legislatives i jurisprudència recent que afecta el sector, o les reestructuracions i el finançament sostenible.

Sota la direcció del president de la Secció de Dret Bancari i Diputat 2n de la Junta de Govern de l'ICAM, José Ramón Couso, aquesta cita pretén convertir-se en un espai de debat constructiu i enriquidor entre professionals d'aquesta branca del Dret, on es promogui el intercanvi didees i experiències per abordar els desafiaments legals més rellevants que enfronta el sector bancari.

INSCRIPCIONS

Comissió de Cultura / Formació | Altres cursos

IV Congrés Nacional de Dret Bancari a Madrid

Informació general