Col·loqui a Madrid sobre la situació actual de l'advocacia a la República Popular de la Xina
El Consejo General de la Abogacía Española i la Fundación Abogacía organitzen el dia 24 de gener un col·loqui sobre la situació actual de l'advocacia a la República Popular de la Xina. L'esdeveniment tindrà lloc a les 16 hores a la Sala d'Actes de l'Associació de la Premsa de Madrid.
Amb aquest col·loqui, l'Observatori Internacional d'Advocats en Risc (OIAD) i l'Advocacia Espanyola s'uneixen aquest any al "Dia de l'Advocat Amenaçat", iniciativa promoguda anualment per l'Associació Lliure d'Advocades i Advocats-ALA en el marc dels actes celebrats per l'Associació Europea d'Advocats Demòcrates-AED en nombroses capitals europees.
Al 2017, a la vista de l'elevat nombre de denúncies rebudes, el país escollit és la República Popular de la Xina, on hi ha indicis i fets que demostren l'elevat risc que comporta mobilitzar-se entorn a la defensa de drets mitjançant l'exercici de la professió d'advocat.
L'esdeveniment comptarà amb la intervenció del seu Yutong, periodista xinesa, defensora de drets humans i activista, María Baeza, coordinadora de la Xina d'Amnistia Internacional-Secció Espanya i Rafael Eguiguren, expert en Resolució de Conflictes i responsable de la cartera de Drets Humans de la Unió Europea a la Xina durant dos anys.

Col·loqui a Madrid sobre la situació actual de l'advocacia a la República Popular de la Xina
Informació general
- 24/01/2017
- Sala d'Actes de l'Associació de la Premsa de Madrid (Juan Bravo, 6. 28006 Madrid - Entrada per c/ Claudio Coello, 98)
- 16h