Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) | Associació Intercol·legial

Acte de presentació de la Intercol·legial Jove

El proper 3 d'abril de 2024, a les 19h, a l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), es presentarà la Intercol·legial Jove, la qual engloba representants joves de les corporacions professionals membres de l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya -conformada per més de 100 col·legis professionals de Catalunya-.

Des de la Intercol·legial Jove es pretén establir un nou espai de debat, reflexió i lideratge jove professional, que permeti generar iniciatives de mirada transversal i que enforteixin la presència en la societat dels i de les joves professionals com a col·lectiu amb veu pròpia.

En aquest sentit, alguns dels seus objectius són la visibilitació i promoció dels joves, el foment del debat de les idees i l'establiment de ponts de col·laboració entre joves professionals.

18.45h Recepció dels assistents.

19.00h Inici de l’acte:

19.05h Benvinguda a l’Acte de l’Excm. Sr. Jesús M. Sánchez García, degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i President de la Intercol·legial.

19.10h Parlament a càrrec de l’Excma. Sra. Mª Eugènia Gay, Segona Tinenta d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona.

19.20 h Inauguració de l’acte a càrrec del Sr. Alexander Salvador Cerqueda, president de la Intercol·legial Jove, que farà la presentació de la iniciativa.

19.25h S’iniciarà el diàleg titulat “Futur dels Joves en els col·legis professionals”:

• Sra. Rita Giménez (Vicepresidenta Intercol·legial Jove i representant jove del Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya).
  • Sr. Jaume Pla (Vicepresident Intercol·legial Jove i representant jove del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya).
  • Sr. Abraham Orriols (Vicepresident Intercol·legial Jove i representant jove del Col·legi de Periodistes de Catalunya).
  • Sra. Maria Ollé (Vocal Intercol·legial Jove i representant jove del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya).

Moderat pel Sr. Alexander Salvador.

20.05 h Cloenda a càrrec de l’Hble. Sr. Carles Campuzano, Conseller de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya.

20.15 h  Finalització de l’acte i copa de cava.

21.00 h  Comiat

La inscripció gratuïta a l'acte s'ha de fer mitjançant e-mail a intercat@icab.cat.

Acte de presentació de la Intercol·legial Jove

Informació general

• 03/04/2024
  • Seu ICAB (c/ Mallorca, 283)