Xeviot, Experts en Moda Executiva

Coneix l'ICAB

Xeviot, Experts en Moda Executiva

Xeviot ofereix als titulars del Carnet del GAJ una camisa o corbata de regal per la compra d'un traje, i un 10% de descompte en roba casual.

• Servei

Xeviot és una empresa dedicada a la venda i confecció de moda de senyor amb 40 anys d’experiència en vestir i uniformar a executius, comercials i empreses de tots els àmbits.

Confeccionem per vostè vestits d’una excel·lent qualitat aportant tots els nostres coneixements en el disseny de les nostres col·leccions i peces.

En la nostra delegació de la Ronda Zamenhof nº25 de Sabadell, disposem de més de 200m2 al seu servei amb un ampli estoc en moda de senyor que comprèn des la talla 46 americana fins a la 62. I en camises des de la talla 2 fins a la 8.

La seva tranquil·litat i confiança és el nostre objectiu, i si hi ha alguna peça que desitgi i no li podem servir d’immediat, li la portem al seu domicili en el menor temps possible i sense cap càrrec.

Xeviot

Ronda Zamenhof, 25