Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Màster ICAB d'Especialització Jurídica Dret Laboral i RRHH 2023-2024 (presencial i on-line)

L'Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona organitza una nova edició del Màster d’especialització jurídica en Dret Laboral i RRHH. Una excel·lent oportunitat per formar-se com a advocat/da laboralista amb aquest complet programa.

Wed Aug 23 00:00:00 CEST 2023

INSCRIPCIONS ED. 2023-2024 laboral i rrhh (on-line)

INSCRIPCIONS ED. 2023-2024 laboral i rrhh (presencial)

L’objectiu principal del Màster en Dret Laboral i Recursos Humans de l'ICAB és la formació pràctica de l’advocat/da, per dotar-lo de destresa i experiència en el camp de les Relacions Laborals, tant si exerceix com a advocat/da, com si presta servei en departaments jurídics i laborals assessorant a empreses i treballadors/es.

El sistema utilitzat és el d’immersió en casos pràctics per consolidar així els coneixements teòrics. El Màster està adreçat a Llicenciats/des i Graduats/des en Dret i a Diplomats/des en Relacions Laborals o Graduats/des Socials que vulguin completar la seva formació teòrica amb la pràctica professional necessària per exercir com a advocat/da o com assessor/a laboral.

El quadre docent està format per advocats/des en exercici, per magistrats i per advocats/des de l’Administració o similar.

Aquest Màster d'especialització jurídica també ofererix l'oportunitat de realitzar únicament el mòdul de Dret Laboral (sense la part de RRHH):

INSCRIPCIONS ED. 2023-2024 PART laboral (on-line)

INSCRIPCIONS ED. 2023-2024 PART laboral (presencial)

Vine a l'ICAB i especialitza't en Dret del Treball i de la Seguretat Social,  per donar resposta a la resolució de conflictes laborals, tant  en l'àmbit judicial como extrajudicial!