Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) / Formació | Formació ICAB

Oberta la matrícula per al Postgrau en Pràctica Jurídica EPJ-ICAB (edició octubre 2021)

Amb el Postgrau en Pràctica Jurídica et prepararàs per exercir com a advocat/da, ja que és la formació ideal idònia per iniciar-se en l’advocacia i aporta destresa i experiència a un Llicenciat/da o Graduat/ada en Dret que vulgui exercir.

19/07/2021
L’alumnat pot triar dues de set matèries (Civil, Penal, Laboral, Administratiu, Mercantil, Família i Financer) en un doble format; de manera presencial o on-line.

Els horaris són de les 18:00 a les 20:30 hores, de dilluns a dijous. De tal manera que dilluns i dimecres es faria una especialitat i dimarts i dijous, una altra.