Departament Internacional | Notes de Premsa

NOTAS DE PREMSA: L’ICAB, el Consolat General dels Emirats Àrabs Units a Barcelona i Foment del Treball Nacional exposaran com l’advocacia pot expandir el seu negoci als EAU

Serà el pròxim dijous, 17 de juny, a les 10h, en el marc d’un webinar que es podrà seguir de forma telemàtic

Aquest acte també servirà per promoure el “Legal Link” o missió jurídica que tindrà lloc entre el 8 i el 12 de novembre a Dubai, amb motiu de l’exposició internacional que organitza aquesta ciutat per promoure la internacionalització de l’advocacia, per facilitar l’establiment de nous contactes i crear oportunitats de negoci als Emirats Àrabs Units (EAU).

Tue Jun 15 01:29:00 CEST 2021

Barcelona, 15 de juny de 2021. El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona -a través del Departament d’Internacional- junt al Consolat General dels Emirats Àrabs Units de Barcelona i a Foment del Treball Nacional han organitzat per al pròxim dijous, 17 de juny, a les 10h, el webinar titulat “Expandeix el teu negoci als Emirats Àrabs Units (EAU)”.

La degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Mª Eugènia Gay, el cònsol General del Consolat General dels Emirats Àrabs Units de Barcelona, Majid Alfalasi, i el director del Departament Internacional de Foment del Treball, Kilian García, seran els encarregats de presentar la sessió, que ha estat subdividida en tres blocs per poder exposar i analitzar amb detall el tema central del webinar.

En primer lloc, Hend Al-Yoha, director del Departament d’Inversions del Ministeri d’Economia dels Emirats Àrabs Units, realitzarà una descripció general del nou marc legal en aquest territori. A continuació, James Bernard, representant europeu del Dubai Multi Commodities Centre (DMCC), exposarà com fer negocis als EAU, posant com exemple el model del DMCC. Per últim, María Rubert, àrbitra, advocada espanyola (resident a Dubai) i membre del Consell Empresarial Espanyol de Dubai donarà la seva visió sobre els atractius de desenvolupar un negoci als Emirats Àrabs Units. Tots ells intervindran sota la moderació dels membres de la Comissió Internacional del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Javier Alcántara i Jorge Puig. A continuació, s’obrirà un torn de preguntes per a què totes les persones que segueixen el webinar de forma telemàtica puguin plantejar els seus dubtes.

Per clausurar l’acte es donarà a conèixer el “Legal Link” o missió jurídica que entre el 8 i el 12 de novembre es realitzarà a Dubai, amb motiu de l’exposició internacional que organitza aquesta ciutat, per promoure la internacionalització de l’advocacia, per facilitar l’establiment de nous contactes i crear oportunitats de negoci als Emirats Àrabs Units.