Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa | Titulars

NOTA DE PREMSA: L'ICAB ha celebrat la 6a Fira de l'Ocupació per donar a conèixer les noves tendències del mercat laboral

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha organitzat, a través del Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP), una setmana plena d’activitats  per donar a conèixer les noves tendències del mercat laboral.

Sat May 07 12:11:00 CEST 2022

El punt àlgid d’aquests actes ha tingut lloc el dijous 5 de maig de 2022, de 10 a 18h, amb la celebració de la ‘6a Fira de l’Ocupació’, on les persones col·legiades i associades a l’ICAB, així com estudiants del grau de Dret han pogut visitar els estands virtuals de 23 despatxos d’advocats i establir contractes per lliurar els seus currículums i concertar entrevistes laborals.

A través de l’estand del Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP), l’ICAB ha ofert assessorament a l’advocacia en els seus projectes personals de futur, ha donat a conèixer els serveis de la Borsa de la Treball i ha fomentat l’emprenedoria.

Com a novetat, en aquesta edició s’ha organitzat un programa de webinars amb la participació dels despatxos/empreses, que ha servit per abordar "els primers cinc anys com a advocats laboralistes, per ajudar a ‘definir la ruta professional’, per facilitar "claus per elaborar un bon CV’,  per poder "compartir les dificultats i reptes dels primers mesos d’exercici com a advocats/des", entre altres temes.

A més, de forma prèvia a la Fira de l’Ocupació, entre el 2 i 4 de maig, s’han realitzat cinc tallers amb l’objectiu d’actualitzar les competències i facilitar novetats, coneixements i eines pràctiques sobre les tendències en el sector jurídic-legal.Concretament, els tallers han donat a conèixer quines són les noves tendències i els nous paradigmes del mercat laboral, com abordar el màrqueting  i la comunicació en els despatxos, el business plan, les soft skills, la transformació digital i les oportunitats internacionals, entre d’altres. Els tallers han tingut molt bona acollida, ja que la participació ha superat la trentena d’inscrits.

Els participants també han pogut conèixer la Biblioteca de l'ICAB, a través de les visites guiades que s'han organitzat en el marc de la Fira de l'Ocupació.

A través d’aquesta iniciativa, l’ICAB s’ha convertit en un punt de trobada i networking per a l’intercanvi de talent, sinergies i contacte.un espai de trobada entre l’advocacia i estudiants del grau de dret, despatxos d’advocats i entitats públiques.

• Altres Cursos | Titulars

El degà de l’ICAB assisteix al IV Congrés de Dret Bancari a Madrid

El degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez, ha estat present en la inauguraicó del IV Congrés de Dret Bancari celebrat a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Madrid (ICAM).
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

La CRAJ informa: Inspecció a la secció territorial de la Fiscalia de Santa Coloma de Gramenet

Us informem que la Fiscalia de la Comunitat Autònoma de Catalunya té previst dur a terme una inspecció sobre la secció territorial de la Fiscalia de Santa Coloma de Gramenet el proper dia 25 d’abril de 2024.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

La CRAJ informa: Nou tràmit de presentació de recursos de reposició

Us informem que l’Agència Tributària de Catalunya ha posat a disposició de la ciutadania un nou tràmit que permet presentar recursos de reposició en contra d’actes de reclamació del pagament d’un deute pendent en via executiva.