Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB | Secció de Compliance

Màster ICAB d'Especialització Jurídica en Compliance (presencial i on-line). PRÓXIMAMENTE

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza una nova edició del Màster en Compliance 2023-2024, una formació especialitzada en doble format: presencial i on-line. Aquesta proposta formativa és un dels programes més reconeguts i antics del país en aquesta matèria, amb set edicions.

Tue Oct 10 17:00:00 CEST 2023

En primer lloc, el Màster en Compliance de l'ICAB prepararà l’alumnat per obtenir les certificacions professionals CESCOM (ASCOM) i IFCA (Federació Internacional d’Associacions de Compliance), acreditacions que els identifiquen com a experts en Compliance tant a nivell nacional com internacional.

En segon lloc, proporcionarà les claus per dissenyar i implementar sistemes de gestió de Compliance basats en els estàndards internacionalment acceptats, a través d’un Treball Final de Màster consistent en dissenyar un Sistema de Gestió de Compliance Penal amb la correponent documentació.

I, en tercer lloc, facilitarà els coneixements pràctics necessaris per aconseguir exercir com a Compliance Officer Intern o Auditor/Consultor de Compliance per a altres organitzacions.

El programa del Màster en Compliance de l'ICAB s'estructurarà en dues parts. La primera, que es correspon amb el bloc per a la certificació CESCOM-IFCA, se centrarà en l'aprenentatge de les bones pràctiques de la funció de Compliance, la gestió del risc de Compliance, les polítiques de Compliance i codis de conducta, així com en la prevenció del risc penal en diferents àmbits (suborn i corrupció, blanqueig de capitals, defensa de la competència, protecció de dades, protecció al consumidor, etc.).

La segona part del programa, es basarà en mòduls pràctics i especialitzacions: Compliance Financer, Compliance Mediambiental, Compliance Sòcio-laboral; Compliance en Entitats Esportives, Compliance i Responsabilitat Penal de la Persona Jurídica o Compliance en el Sector Públic, entre d'altres.

Per a cursar aquest Màster en Compliance no és necessari ser Advocat/da o Llicenciat/da o Graduat/da en Dret, ni tenir experiència professional prèvia, ja que habitualment hi ha alumnat d’altres titulacions relacionades.

El quadre doncent estarà format per advocats, experts en delictes econòmics, consultos i auditors de Compliance i Compliance Officers, entre d’altres perfils professionals. Tots ells, amb àmplia experiència en la materia.

D'ara endavant, #FormacióICAB!

Vídeo promocional del Màster ICAB d'Especialització Jurídica en Compliance | ICAB · Advocacia Barcelona | Vimeo.