Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Màster ICAB d'Especialització Jurídica de Dret en Entorns Digitals 2023-2024 (només on-line)

L’aplicació del Dret en el Món Digital, l’e-Business i la contractació a distància i consumidors, la protecció de dades personals, els drets intangibles i audiovisuals de l’àmbit digital, la regulació de les tecnologies innovadores i disruptives (IA i Machine Learning), la digitalització dels procediments administratius i judicials i els aspectes jurídics de la transformació digital són els temes principals del Màster de Dret en Entorns Digitals ICAB 2023-2024 que organitza el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona. Inici: 17 d’octubre de 2023.

Mon Oct 09 21:00:00 CEST 2023

INSCRIPCIONS PER A L'ED. 2023-2024 (format on-line)

Aquesta proposta formativa de l’ICAB planteja una formació integral en el camp del Dret Digital, per aprofundir en les normatives, comprendre la importància de la regulació i la protecció dels entorns digitals, ampliar coneixements i habilitats, reforçar el perfil professional dels advocats/des i abordar temàtiques tan actuals com poden ser la regulació de tecnologies emergents o la intel·ligència artificial.

El Màster de Dret en Entorns Digitals de l'ICAB està especialment dirigit a Advocats/des, Llicenciats/des/Graduats/des, que tinguin interès en adquirir uns coneixements generals i transversals en l'aplicació del Dret a les Noves Tecnologies (TIC), Societat de la Informació i Processos Tecnològics.

Excel·lent oportunitat per a advocats/des que vulguin tenir una visió àmplia i global del Dret Digital i de la normativa que ha de regular l’Era Tecnològica en què vivim immersos.

D’ara endavant Formació ICAB