Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | CRAJ - Acords Jutjats, Tribunals i Fiscalia

La CRAJ informa: Inspecció al Jutjat de Primera Instància núm. 59 de Barcelona

Us informem que el Consejo General del Poder Judicial (CGPJ) ens ha comunicat que està prevista la realització d'una inspecció al Jutjat de Primera Instància núm. 59 de Barcelona (especialitzat en “capacitat de les persones i internaments”), durant la setmana del 8 al 12 de maig del 2023.

Wed Mar 29 13:36:00 CEST 2023

Ens cas que tingueu alguna qüestió a informar en relació al funcionament de l'esmentat òrgan judicial, la podeu comunicar a la Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ), a través del correu: craj@icab.cat

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283