Departament de Biblioteca | Biblioteca

La Biblioteca de l'ICAB organitza una exposició de llibres i una bibliografia sobre el 25-N

La mostra es podrà visitar fins al 15 de gener de 2021 a l'avantsala de la Biblioteca.

Mon Jan 04 10:35:00 CET 2021

Des del 1981, el 25 de novembre és el  Dia internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones que fou aprovat per l'Assemblea General de les Nacions Unides (1999), en memòria de les germanes Mirabal, tres germanes ferotgement assassinades aquest mateix dia de l'any 1960.

L'ICAB, i en aquest cas la Biblioteca han volgut afegir-s'hi amb dues petites accions: una exposició de llibres a l'avantsala de la Biblioteca (fins el 15 de gener de 2021), i una bibliografia sobre el tema, on es recullen els llibres i articles de revistes dels que disposa el nostre centre, que esperem que serveixin per donar més difusió a un problema punyent de la nostra societat.