Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB | Publicacions

Lliurats a l’ICAB els diplomes als guanyadors i finalistes de la II edició del Premi Extraordinari Futurs Advocats i Advocades de Barcelona

L’acte de lliurament dels diplomes als guanyadors i finalistes de la II edició del Premi Extraordinari Futurs Advocats i Advocades de Barcelona –una iniciativa de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el Grup de l’Advocacia Jove de Barcelona (GAJ), i Alter Mútua– s’ha celebrat al Pati de Columnes aquest dimecres, 9 de març de 2022.

Wed Mar 09 00:00:00 CET 2022

Han presidit l’acte el degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez; el secretari de la Junta de Govern del Col·legi, Joaquim de Miquel; el president del Grup de l’Advocacia Jove de Barcelona, Albert Jané; i Alícia Gironès i Carme Adell, directora territorial i vicepresidenta, respectivament, d’Alter Mútua.

Els guanyadors i finalistes han estat els següents:

• Millor Qualificació d'Accés a la Professió d’Advocat

Premiada: Carmen Hans González. Esade
Finalista: Melanie Barba Santisteban. Universitat Pompeu Fabra

• Millor Carrera Acadèmica

Premiat: Jorge Fernàndez Garcia. Universitat Oberta de Catalunya
Finalista: Marta Soria Heredia. Universitat Pompeu Fabra

• Millor Treball Final de Màster en Dret Penal

Premiada: Belén Hernández Moura. Universitat Oberta de Catalunya
Finalista: Albert Alcaraz Iranzo. Universitat Pompeu Fabra

• Millor Treball Final de Màster en Dret Civil-Mercantil

Premiada: Laura Vinielles Soler. Universitat de Barcelona
Finalista: Pau Moneo Roca. Esade

• Millor Treball Final de Màster en Dret Laboral

Premiada: Júlia Rubio Rihuete. Universitat de Barcelona
Finalista: Danae Travé Sarradell. Esade

• Millor Treball Final de Màster en Dret Administratiu

Premiada: Beatriz García Quiroga. Universitat Pompeu Fabra
Finalista: Alba Ferrando Busquier. Universitat Oberta de Catalunya

Aquest Premi dona la benvinguda als nous advocats i advocades a les institucions representatives de la professió, i recompensa l’esforç, la vocació i l’excel·lència dels estudiants de Dret en el seu camí per accedir a l’advocacia. El Premi es compon dels drets de col·legiació i un any de quotes a l’ICAB i a Alter Mútua, així com d’una dotació econòmica. Els finalistes també es beneficien d’una subvenció del 50% de les quotes de col·legiació i l’adhesió a la mútua del primer any.