Revista Jurídica de Catalunya (RJC) | Revista Jurídica de Catalunya | Secció de Dret Civil

Jornada sobre el Monogràfic RJC 'El règim de la Propietat Horitzontal'. 27 i 28 de febrer

El 27 i 28 de febrer la seu de l'ICAB acollirà la jornada RJC, en la que es debatrà en profunditat les novetats legislatives i jurisprudencials més rellevants en matèria de propietat horitzontal des de múltiples vessants. Ja us podeu inscriure online.
Mon Dec 09 00:00:00 CET 2019

En la jornada es presentarà el nou llibre monogràfic sobre aquesta matèria publicat per la Revista Jurídica de Catalunya (RJC).

Aquesta temàtica s’analitzarà des de la vessant civil i processal, així com des de la praxis notarial, registral i tributària.

Tots els ponents de la jornada són experts d'alt nivell en la matèria (magistrats del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya i de l’Audiència, notaris, registradors, catedràtics i advocats).

El format obert i breu de les intervencions dels ponents permetrà un ampli col·loqui amb els assistents.

Dates i horaris:
Dijous 27 de febrer, de 16:00 a 20:00 h.
Divendres 28 de febrer, de 9:00 a 13:30 h.

Lloc:
ICAB, 8ª Planta. c/Mallorca 283. Barcelona

Consulta el programa complet i inscriu-te online.