Comissió de Cultura / Seccions | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | EPJ

Entregats a l’ICAB els diplomes de l’Escola de Pràctica Jurídica de les edicions 2021-22 i març 2022

El 22 de desembre de 2022 ha tingut lloc a la vuitena planta de la seu col·legial l’acte de lliurament dels diplomes als i les alumnes de les promocions 2021-2022 i març del 2022 de l’Escola de Pràctica Jurídica del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

Thu Dec 22 09:33:00 CET 2022

L’acte ha comptat amb les intervencions del degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, de les alumnes María José Sánchez (especialitzacions en Civil i Penal) i Iris Polo (especialització en Civil), que han parlat en representació d’ambdues promocions, i de l’#AlumniEPJ i expresident del GAJ Barcelona Albert Jané.

Els encarregats de lliurar els diplomes han estat els coordinadors de l’EPJ Oriol Rusca (Penal); Lluís Rodríguez Pitarque (Civil); Enrique García Echegoyen (Laboral); Isabel Balada Asensio (Família); Guillermo Donadeu (Mercantil); Natalia Centella (Administratiu), així com del diputat de la Junta de Govern del Col·legi Carles Garcia Roqueta.

Una emotiva sessió en què els protagonistes han estat els prop de 90 alumnes de les dues edicions, que han treballat amb dedicació i, sobretot, amb passió, per obtenir aquest títol.

La nostra enhorabona i el desig que l’EPJ de l’ICAB us obri les portes cap a un camí ple d’èxits professionals.

Sort i encerts!

• Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB

Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB 2024!

T’esperem a la Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB, el dijous 18 d’abril de 2024, a partir de les 10h, al Centre de Formació.
  • Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Alumni EPJ | Formació ICAB

LAST CALL! Postgrau en Pràctica Jurídica de l'ICAB ed. Març 2024. PRESENCIAL / ON-LINE

L'ICAB organitza una nova edició del Postgrau en Pràctica Jurídica, formació idònia per a tothom qui vol iniciar-se en l'exercici de l'advocacia. Ampliem la matrícula fins a l'1 d'abril!
  • Comissió de Cultura / Seccions | Secció de Dret Processal

INSCRIPCIONS OBERTES! Curs de Tècnica Probatòria (2024)

La Secció de Dret Processal de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l’Associació de Probàtica i Dret Probatori (ADPD) té obertes les inscripcions per a la 6a edició del Curs de Tècnica Probatòria.