Normativa | Comissió Normativa | Titulars

El Seminari Permanent de l’I+DRET de l'ICAB aborda els primers passos de la reforma concursal

El dilluns 30 de gener del 2023 ha tingut lloc a la 8a planta de la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona la primera de les sessions del Seminari Permanent que organitza l’Institut I+DRET de l’ICAB. Aquesta conferència inaugural ha servit per analitzar els primers passos de la reforma concursal, així com els problemes pràctics que se’n deriven.

Mon Jan 30 16:44:03 CET 2023

La presentació de l’acte ha anat a càrrec d’Yvonne Pavía, diputada i tresorera de la Junta de Govern de l'ICAB, administradora concursal i coordinadora del Grup de Treball de la Segona oportunitat de la Comissió de Normativa ICAB-CICAC, i Pau Ballvé, president de la Secció de Dret Concursal del Col·legi.

El degà del Col·legi, Jesús M. Sánchez, ha moderat la sessió, a la qual han assistit més de 130 col·legiats/des, i on han participat com a ponents Ignacio Sancho Gargallo, magistrat del Tribunal Suprem, i Martí Batllori, advocat i coordinador del Grup de Treball de la Segona Oportunitat ICAB-CICAC.

L'Institut I+DRET (Institut d'Investigació i innovació jurídica del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona) ha programat aquest Seminari Permanent amb l’objectiu d’impartir, al llarg de tot l’any 2023, diferents sessions de matèria jurídica variada. Així, es tractaran novetats legislatives o jurisprudencials de referència, amb experts de referència.