Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB | Institucions

El 13 d’octubre comença el curs ON-LINE de Dret Sanitari del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona

La Secció de Dret Sanitari de l’ICAB realitzarà del 13 d’octubre al 17 de novembre de 2020 un nou curs virtual de Dret Sanitari.
Tue Oct 06 00:00:00 CEST 2020

El curs on-line estarà format per tres grans blocs. El primer es basarà en l’organització sanitària en què es tractaran temes sobre la salut pública, el model sanitari català i les professions sanitàries. El segon se centrarà en els drets i responsabilitats en relació amb l’àmbit públic on es parlarà, entre altres coses, sobre l’autonomia del pacient.

El tercer estarà dedicat a les noves tecnologies com el Big data i la intel·ligència artificial, i també la recerca en l’àmbit de la salut.

Les classes on-line es realitzaran en horari de dimarts i dijous, de 18:00 a 19:15 hores.

Pots fer la matrícula a través del següent enllaç.