Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATORIA DE PRENSA: El Consejo General de la Abogacía i el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona presenten el 1r Congrés Europeu sobre Segona Oportunitat

• Se celebrarà el 17 i 18 de novembre.
  • La presentació comptarà amb el testimoni de dues persones que s’han acollit a aquest procediment
Mon Oct 25 11:40:00 CEST 2021

26/10/2021. La presidenta del Consejo General de la Abogacía, Victoria Ortega, y la degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Mª Eugènia Gay, presentaran demà dimecres, 27
d’octubre, el 1r Congrés Europeu sobre Segona Oportunitat, que se celebrarà a Barcelona els propers 17 i 18 de novembre, sota l’organització del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).

Durant la presentació, a més del programa del Congrés, també es donarà a conèixer el treball  de l’Advocacia en defensa de la Segona Oportunitat, i es comptarà amb el testimoni de dues persones que van trobar solució als seus problemes econòmics després d’acollir-se a aquest  mecanisme. També s’oferiran dades estadístiques sobre l’ús de procediments d’insolvència.

Els mitjans que desitgin assistir podran acreditar-se fins avui dimarts 26 de octubre.

PRESENTACIÓ DEL 1R CONGRÉS EUROPEU SOBRE SEGONA OPORTUNITAT

Dia: Dimecres 27 d’octubre

Hora: De 10:45

LLoc: Consejo General de la Abogacía Española (Paseo de Recoletos, 13. Madrid)