Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: L’ICAB i el Departament de Justícia presenten la Guia de bones pràctiques en matèria d’acord extrajudicial de pagaments, concurs consecutiu i exoneració del passiu insatisfet

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i el Departament de Justícia organitzen la presentació de la Guia de bones pràctiques en matèria d’acord extrajudicial de pagaments, concurs consecutiu i exoneració del passiu insatisfet el pròxim dijous 12 de novembre a les 16 h.

Wed Nov 11 18:18:52 CET 2020
  • La guia va dirigida a aquelles persones en procediment de la segona oportunitat, la llei que permet exonerar els deutes.

Barcelona, 11 de novembre de 2020.- La presentació de l’acte anirà a càrrec de la Consellera del Departament de Justícia, Sra. Ester Capella i Farré, i comptarà amb la participació de Mª Eugènia Gay, degana de l’ICAB i presidenta del Consell de l’Advocacia Catalana, de Mercè Caso, degana dels Jutjats de Barcelona, i de Joaquim Martínez, secretari de Govern del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).

La guia és el resultat de l’estudi exhaustiu d’un grup de professionals escollits pel seu coneixement i expertesa dins d’aquest àmbit, incloent-hi tant la judicatura, com l’advocacia, la notaria i els lletrats de l’Administració de Justícia, coordinat tots ells pel magistrat de l’Audiència provincial de Barcelona, Sr. José Maria Fernández Seijó, que també ha dirigit aquest treball. Consisteix en un itinerari per als professionals i operadors jurídics de la segona oportunitat, amb la pretensió de què els faciliti la tramitació del procediment i pugui aclarir els dubtes que se’ls presentin durant el procés, així com perquè disposin de les idees bàsiques i les fites principals del procediment.

La presentació es farà en streaming a través de la plataforma Zoom. L’ID de reunió és: 959 6854 5817 i el codi d’accés: 532515.

* Es prega, si-us-plau, confirmar assistència al correu premsa@icab.cat indicant el nom, cognom i mitjà.

CONVOCATÒRIA DE PREMSA

Acte:

Presentació Guia de bones pràctiques en matèria d’acord extrajudicial de pagaments, concurs consecutiu i exoneració del passiu insatisfet

Dia:

Dijous, 12 de novembre a les 16 h