Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: Els col·legis de l’advocacia, economistes i enginyers de camins presenten 12 propostes per a la millora de les administracions públiques

La roda de premsa també es podrà seguir per streaming. Enllaç de registre exclusiu per a periodistes

Mon May 03 16:39:00 CEST 2021

Barcelona, 3 de maig de 2021. El dimecres 5 de maig a les 11:00 h els degans del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, el Col·legi d’Economistes de Catalunya i el Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya presentaran el Grup de Treball d’Avaluació de Polítiques Públiques format per membres dels tres col·legis professionals.

L’acte comptarà amb la participació del degà de la Junta Provisional del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Josep M. Balcells, el degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya, Oriol Amat, el degà del Col·legi de l’Enginyeria de Camins, Oriol Altisench, i del coordinador del Grup de Treball d’Avaluació de Polítiques Públiques, Andreu Ulied, que exposaran 12 idees clau per obrir el debat sobre la governança del territori i la millora de l’eficiència de les administracions.

CONVOCATÒRIA DE PREMSA

Acte:

Roda de premsa: Presentació del Grup de Treball d’Avaluació de Polítiques Públiques

Dia:

dimecres 5 de maig, a les 11h

Lloc:

Col·legi de l’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Catalunya

(Els Vergós 16, Barcelona)

La roda de premsa també es podrà seguir per streaming.
Enllaç de registre exclusiu per a periodistes