Revista Jurídica de Catalunya (RJC) | Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya | Revista Jurídica de Catalunya

Acord entre la ‘Revista Jurídica de Catalunya’ i Thomson Reuters Aranzadi per modernitzar aquesta publicació

En relació als continguts, els continuaran elaborant de forma totalment independent d’acord amb les directrius del Consell de redacció de la revista, que està integrat per juristes de primera línia pertanyents a diferents àmbits jurídics (advocacia, acadèmic, universitari, judicial, notarial i registral), sota la direcció de l’Excm. Sr. Eugeni Gay.
Wed Oct 01 00:00:00 CEST 2014

El Col·legi d’Advocats de Barcelona ha signat un acord amb Thomson Reuters Aranzadi amb l’objectiu de modernitzar i potenciar l’edició en paper i digital de la ‘Revista Jurídica de Catalunya’, publicació editada de forma conjunta per l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya i aquesta corporació.

Gràcies a aquest conveni de col·laboració, l’editorial Thomson Reuters Aranzadi s’encarregarà de millorar l’edició en paper de ‘Revista Jurídica de Catalunya’ , és a dir intervindrà en en l'edició, impressió, i distribució de la publicació i a més també millorarà la versió digital de la mateixa, que es podrà consultar en format electrònic a través de la plataforma ‘ProView’. Es tracta d’una aplicació líder a nivell internacional per a la consulta i gestió de llibres electrònics. Gràcies a aquesta plataforma la ‘Revista Jurídica de Catalunya” es podrà consultar, de manera sincronitzada, des d’un ordenador o tableta, el que permet accedir i processar la informació tant de manera online com offline (sense connexió a internet), i a més, aquesta tecnologia potencia al màxim la consulta i cerca d’informació amb funcions de cerca per text lliure, per Tesauro, índexs analítics, traspàs d’anotacions i marcadors, etc.