Revista Jurídica de Catalunya (RJC) | Revista Jurídica de Catalunya

24 i 25 de novembre, Jornada processal RJC. Congrés sobre la prova civil: aspectes problemàtics - PLACES EXHAURIDES!

Els propers dies 24 i 25 de novembre de 2016, la Revista Jurídica de Catalunya celebra a la seu del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) una jornada processal amb el títol 'Congrés sobre la prova civil: aspectes problemàtics'. Ja us podeu inscriure!
Fri Jul 29 00:00:00 CEST 2016

La jornada RJC té com a finalitat debatre les novetats legislatives i jurisprudencials més rellevants en matèria de prova civil des d’una òptica eminentment pràctica. Entre d’altres, s’analitzarà la darrera reforma de la LEC (Llei 42/2015, de 5 d’octubre) en matèria de prova en els judicis monitori i verbal, com també els aspectes probatoris de la Llei 29/2105, de 30 de juliol, de cooperació jurídica internacional.

En la jornada s’analitzaran qüestions tan problemàtiques com la prova dels nous barems d’accidents de circulació, els criteris de disponibilitat de la prova en la doctrina del Tribunal Suprem, la realitat de la flexibilització de la prova en els processos de família, la prova de la responsabilitat empresarial, el nou règim de la prova del dret estranger, entre moltes d’altres.

Tots els ponents a la jornada són experts d'alt nivell en matèria probatòria (advocats, magistrats i professors). El format obert i breu de les intervencions dels ponents permetran un ampli col·loqui amb els assistents.

DADES BÀSIQUES:

• Jornada processal RJC. Congrés sobre la prova civil: aspectes problemàtics

HORARIS:

• Dijous 24 de novembre, de 16:00 a 20:30 h.
  • Divendres 25 de novembre, de 9:00 a 14:00 h.

LLOC:

• Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), 8a Planta c/ Mallorca, 283