Sant Raimon de Penyafort 2009

#SantRaimon23: Trobades de Barcelona - Memorial Jacques Henry + International Legal Brunch

En el marc de Sant Raimon de Penyafort 2023, el divendres 10 de febrer, a les 9.15h, se celebraran les Trobades de Barcelona - Memorial Jacques Henry 2023 que s'organitzen amb la col·laboració de la Federació dels Col·legis d'Advocats d’Europa (FBE), de la qual el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona n’és membre fundador.

El tema d’enguany és:

Topic: “ACCESS TO JUSTICE AND RELIEF OF COURT´S WORKLOAD”

• 1st Panel: “Legislative policy decisions to promote mediation: goals and chievements, a comparative view
  • 2nd Panel: “New trends in the transformation of the process and justice system

INSCRIPCIÓ TANCADA

Les sessions es portaran a terme en anglès.

LA INSCRIPCIÓ INCLOU:

• Assistència a les Trobades de Barcelona - Memorial Jacques Henry 2023 el divendres 10/02/2023 a partir de les 9.15h (8a planta ICAB).
  • Assistència a l'International Legal Brunch el dissabte 11/02/2023 a les 11h (8a planta ICAB).

Més informació:

internacional@icab.cat – Tel. 93 496 19 21

Sant Raimon de Penyafort 2009

Informació general

• 10/02/2023 - 11/02/2023
  • Barcelona Bar Association (Room 8th floor)
  • Trobades 9.15h / Legal Brunch 11h